Wednesday, August 03, 2005

..To SomEone I miSs A loT..

爱你的那份认真你感觉到了吗?
想你的那份思念你收到了吗?
所有的真心、認真、思念都是因为你
你有一颗让我难懂的心
对我而言是个解不开的谜

等待也许是最美丽的结果,所以愿意等待
你可以试着回头看,我依旧站在原地等你

你无需将我定位于任何角色,
当你伤心时我是安慰者
当你失意时我可以是加油者
当你快乐是我是祝福者
而当你想我时我会是感动者

生命中有不计其数的人与我们擦身而过
能有几个人介入我们的心底
失去错过一个人很容易
要得到真心的人却很难倾听真诚
珍惜身边的人
可能幸福就在你身边

或许恋一个人永远没有结果,
但是心灵感应动心
却是真实无疑
爱是没有错,没有结果的爱情也没有错
错只错,命运捉弄时不予我吧

你的心就像风飘浮不定让我捉摸不定
我的心却像云随着你的风向四处飘流
我多么希望我们的新能互相融合 风停云静 不在飘荡 相互依偎

爱情就想走迷宫一样
不一定能顺利地走出来
有时也要碰碰运气
结果不一定美好
只要不要忘记就是努力过

我知道爱一个人要先学会心碎,
我必须要有足够的勇气去面对一个伤心
去包容我自己的爱情
因为对方是你
我才有勇气和心思去碰触爱情

每个人对于感情的见解有所不同
我只相信要择其所爱,爱其所择,用真心就对了

用心體會愛你的那份真心你體會到了嗎?

7bUbblE DreAmzz

Blogger Jason Lioh BubbLinG..

fak hao har?

3:49 PM  
Blogger Neowhale BubbLinG..

wah, write in chinese characeters. Luckily got babelfish.
You really fat hao >.<"

4:38 PM  
Anonymous Anonymous BubbLinG..

fuiyoo.. this is just GREAT... i think u copied this from somewhere rite? i particularly like two sentences in this poem...

1) 没有结果的爱情也没有错
2) 回头看,我依旧站在原地等你

hope we all can find one we love and he/she love us la... hey guys, we all fat hao'ing', admit it! =)

6:29 PM  
Anonymous Anonymous BubbLinG..

haha.. all also fat hao..

8:27 AM  
Blogger Rain Sense BubbLinG..

aiyer...all admit..i'm not!.h.ahaha

8:36 AM  
Anonymous Anonymous BubbLinG..

haha, nice post nice post...the someone sure will very appreciate it.Hope u and someone will gain lots of happiness

12:23 PM  
Anonymous Anonymous BubbLinG..

im very "gamtong"....almost cry liao....i hope im the someone lo...>_<

5:05 AM  

Post a Comment

<< Home